Donnerstag, 20. Juli 2017

Draft mala byť formalita. Slovenskú talent ale v NHL nikto nechcel

Pre Godly, jeho agenta, okolie a vôbec pre celé Slovensko je to šok. Po šampionáte sa pěly ódy na jeho prednosti, medzi ktoré patrila predovšetkým pokojná povaha (u gólmanov toľko žiadaná), výborný pohyb v bránkovisku a predvídavosť.

Na slovenských weboch sa krátko pred draftom písalo, že je takmer hotovou vecou , že si ho niektorý z klubov v NHL vyberie. Aký omyl!

Hlavné príčiny neúspechu? Hlavne nevýrazné výkony v Slovane Bratislava a tiež malá postava. Pritom Godlův agent Marcel Sakáč mladší tvrdil: "Na záujmu o Denise sa to vôbec neprejavilo, hoci sa prepadol v rankingu gólmanov. Kluby ho sledujú a informujú sa. A menší vzrast?Denis má mnoho iných silných stránok. "

No, manažéri zámorských klubov si mysle li niečo iné a prichystali Godly veľké sklamanie. Hoci to tak z jeho prvých vyjadrení nevyzerá.

"V pohode, nič sa nedeje. Život ide ďalej, "hovoril. "Čakal som, že si ma niekto vyberie. Všetci hovorili, ako sa o mňa pobijú, tak to asi urobili tak, že sa k tomu nakoniec nikto neodhodlal. Skauti tvrdili, že som nízky. Neviem, čo je na tom pravdy. "

Godlův agent pred draftom presviedčal, ako ho jeden nevydarený zápas nepoloží. Že ako správny športovec ide ďalej a hneď v tom nasledujúcom je schopný podať excelentný výkon. Že stále premýšľa pozitívne a pozerá sa len dopredu.

Teraz sa ukáže, ako veľmi pravdivé tie slová bola.Mladý 20-ročný talent sa totiž ocitol v veľa nepríjemnej situácii. Už počítal s tým, že bude budúcu sezónu chytať aspoň v AHL, pretože juniorka by pre neho už bola málo. "Ale nemám informácie, či je to vôbec možné," priznáva teraz.

Ponúka sa zostať v S lovane, kde má ešte platnú zmluvu na ďalšiu sezónu. Avšak po jarných výkonoch, ktoré zostali veľmi ďaleko za tými z juniorského šampionátu, o neho ani v Bratislave veľa nestojí.

"Moc šancí tam už asi nedostanem. Pre mňa je prvoradé, aby som pravidelne chytal v nejakom kvalitnom tíme. Rád by som do zahraničia, ale ešte neviem, kde to bude. "


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen