Sonntag, 23. Juli 2017

Matějovský ovládol Brno bez straty, titul v Super 2000 je o kus bližšie

Pred svojím najväčším súperom Švajčiarom Riklim má teraz luxusné náskok osemnástich bodov. "Ešte ale nie je nič hotového, v hre je ešte dosť bodov," upozorňuje hradecký pretekár.

V Brne si na svoje konto pripísal maximálny počet bodov, teda 23, o osem viac ako Rikli. Dvadsaťtri bodov bude v hre aj za necelé dva týždne v belgickom Zolderi, kde sa ide predposledný závod, a dokonca dvojnásobný počet v polovici októbra v talianskej Pergusa, kde je na programe finálový závod.

Aj preto bolo pre pilota tímu Křenek Motorsport na domácom brnenskom okruhu dôležité zvýšiť svoj náskok čo možno najviac.Podarilo sa mu to náramne, skôr než sa konkurentmi vo svojej kategórii totiž meral sily s borci, ktorí jazdia so silnejšími vozy.

Do úvodného s� �boja vyrážal z ôsmeho miesta na rošte a okolo neho sa priebehu pretekov pohyboval. "Všetko prebiehalo v poriadku, akurát na konci trochu odchádzalo obutie, ale to je asi prirodzené. Postúpil som na siedmu priečku, lenže potom sa okolo mňa prehnal Ronny Jost. Priznávam, že som s ním toľko nebojoval, išlo mi skôr o pole position do druhého závodu, "uviedol Matějovský.

To sa mu podarilo a v druhej jazde vodil celé pole dokonca dve kolá. "Trochu ma prekvapilo, že som tak dlho zostal v čele.Prečkal som úvodné kolo, ktoré býva veľa zložité, a v druhom, kedy som si už zahrial gumy, som o pár tisícin dokonca prekonal čas z meraného tréningu, "povedal hradecký jazdec.

Potom sa síce deficit konských síl prejavil a český reprezentant postupne klesol na piate miesto, ale medzi najlepšími sa držal. "Mal som výhodu, že konkurenčným seatům sa ako předokolkám predtým opotrebovali gumy, takže som bol schopný sa udr žať vpredu. Absolvoval som niekoľko súbojov, našťastie v štýle auto na auto a nie plech na plech.Mať úplne pobouchaného bavoráka by bolo zbytočné, za necelých štrnásť dní máme ďalšie preteky v Zolderi, "poznamenal Matějovský.

Brněnský úspech si cení o to viac, že ​​sa mu tam pri posledných pretekoch pred dvoma rokmi veľmi nedarilo. "Mal som čo naprávať a som rád, že sa to takto dobre podarilo," vyžíval sa vedúci pretekár svojej kategórie Európskeho pohára.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen